Wójt Gminy Kłomnice ogłosił nabór wolne stanowisko urzędnicze – inspektora budowlanego w Urzędzie Gminy Kłomnice.
Dokumenty należy złożyć do 24 marca.
Szczegóły poniżej.
PAWEŁ GĄSIORSKI
ogłoszenie:
1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Kłomnice,
42-270 Kłomnice, ul. Strażacka 20.
Określenie stanowiska: inspektor budowlany, w wymiarze 3/5 etatu.
2. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
1. wykształcenie wyższe budowlane oraz co najmniej 5-letni staż pracy w wykonywaniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego,
2. uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania i nadzorowania budowy, w zakresie zadań wykonywanych na stanowisku.
3. nieposzlakowana opinia,
4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
3. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
1) znajomość podstawowych aktów prawnych stosowanych na powyższym stanowisku: ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa Prawo budowlane i przepisy wykonawcze do Prawa budowlanego, ustawa o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
2) dobra organizacja pracy własnej, systematyczność,
3) prawo jazdy kat. B,
4) samodzielność, kreatywność, dokładność, dyspozycyjność, rzetelność, umiejętność analitycznego myślenia, zdyscyplinowanie, komunikatywność, odpowiedzialność,
4. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
a. nadzór inwestorski nad zadaniami inwestycyjnymi i remontowymi realizowanymi przez Gminę - w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,
b. sporządzanie wstępnych kosztorysów inwestorskich,
c. opiniowanie umów na zadania inwestycyjne i remontowe pod kątem wymagań techniczno-budowlanych inwestycji,
d. opracowanie wstępnych koncepcji budowlanych dla zadań inwestycyjnych i remontowych w Gminie,
e. współpraca z dyrektorami szkół, przedszkoli w zakresie potrzeb inwestycyjnych i remontowych,
f. wstępne oceny stanu technicznego budynków oświatowych i komunalnych,
g. prowadzenie spraw związanych z remontem budynków komunalnych, w tym budynków będących w mieszkaniowym zasobie gminy, w uzgodnieniu z ref. Ochrony Środowiska i Gospodarki Przestrzennej
h. uczestnictwo w częściowych lub końcowych odbiorach technicznych prowadzonych inwestycji,
i. przygotowywanie zgłoszeń budowy i wniosków o pozwolenie na budowę dla planowanych robót budowlanych i zadań inwestycyjnych,
j. wykonywanie obowiązków koordynatora dostępności architektonicznej.
5. Zatrudnienie: w wymiarze 3/5 czasu pracy obowiązującym pracowników samorządowych.
6. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) 3/5 wymiaru czasu pracy,
2) praca na stanowisku urzędniczym,
3) praca w siedzibie Urzędu.
7. Informacja, o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych:
W miesiącu lutym 2025r. poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
8. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV)
3) kwestionariusz osobowy,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub inne
zaświadczenie o odbytych studiach),
5) kserokopie posiadanych uprawnień do kierowania i nadzorowania budowy,
6) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe
7) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
8) inne dodatkowe o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
9) inne dokumenty wymagane przepisami prawa:
oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
(wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań na stanowisku (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia wystawionego przez lekarza medycyny pracy).
zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych do celów prowadzenia konkursu o treści:
„Oświadczam, że zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz innych załączonych dokumentach dla potrzeb aktualnej rekrutacji.
9.Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
W terminie do dnia 24 marca 2025r. do godz. 15.00 wymagane dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Kłomnice, 42-270 Kłomnice, ul. Strażacka 20, pokój 103, w zaklejonej kopercie z napisem: „Nabór na stanowisko inspektora budowlanego” lub wysłać listem poleconym na adres Urzędu Gminy Kłomnice (decyduje data wpływu przesyłki do Urzędu).
10. Inne informacje:
a) dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
b) kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
c) lista kandydatów spełniających wymagania formalne, zakwalifikowanych do dalszego
postępowania zostanie ogłoszona na tablicy w Urzędzie Gminy Kłomnice oraz w Biuletynie Informacji Publicznej,
d) niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o jego wyniku zostanie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Kłomnice, ul. Strażacka 20 oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy.
e) Urząd Gminy w Kłomnicach zastrzega sobie możliwość nierozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.