Wójt Gminy Kłomnice ogłosił nabór wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor ds. księgowości budżetowej. Dokumenty należy składać do 6 maja.
ogłoszenie:
Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Kłomnice, 42-270 Kłomnice, ul. Strażacka 20.
Określenie stanowiska: do spraw księgowości budżetowej w wymiarze 1 etatu.
Określenie wymagań:
1) Zakres wymagań niezbędnych:
a) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz.530 z późn.zm.),
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na wymienionym stanowisku;
e) znajomość przepisów prawa obowiązujących na wymienionym stanowisku, w szczególności w zakresie rachunkowości, finansów publicznych, podatku od towarów i usług,
f) wykształcenie wyższe,
g) rzetelność i terminowość, dobra organizacja pracy własnej,
h) komunikatywność, sumienność, dokładność,
i) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
j) dobra znajomość obsługi komputera w szczególności w zakresie oprogramowania biurowego oraz programów niezbędnych do obsługi budżetu gminy,
k) nieposzlakowana opinia.
2) Zakres wymagań preferowanych:
a) preferowane wykształcenie wyższe związane ze specjalizacjami: finanse i rachunkowość, ekonomia;
b) preferowane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
c) ukończone formy doskonalenia zawodowego z zakresu rachunkowości, podatków itp.
d) umiejętność interpretacji przepisów prawa
e) zdolność analitycznego myślenia
f) znajomość klasyfikacji budżetowej
Zakres podstawowych obowiązków:
a) dekretacja dokumentów księgowych w programie komputerowym w księgach jednostki oraz budżetu,
b) sporządzanie dowodów wewnętrznych takich jak np: noty księgowe, zestawienia,
c) okresowe uzgadnianie kont księgowych jednostki oraz budżetu.
d) udział w opracowywaniu okresowych sprawozdań z wykonania budżetu,
e) analiza wykonania planu dochodów i wydatków budżetowych,
f) bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych przewidzianych w przepisach ustawy o rachunkowości,
g) sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów rozrachunków gotówkowych i bezgotówkowych oraz raportów kasowych,
h) ewidencja zaangażowania środków budżetowych,
i) ewidencja środków pochodzących z UE
j) uzgadnianie sald kont księgowych podatku VAT oraz wystawianie poleceń księgowania (PK) i dokonywanie stosownych przeksięgowań.
Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy obowiązującym pracowników samorządowych.
Przewiduje się możliwość zawarcia umowy o pracę na czas określony, a następnie jej przedłużenie lub zawarcie umowy na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.
Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) pełny wymiar czasu pracy, zgodnie z rozkładem czasu pracy obowiązującym w Urzędzie,
2) praca na stanowisku urzędniczym,
3) praca w siedzibie Urzędu Gminy Kłomnice.
Informacja, o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych:
W miesiącu marcu 2024 r. poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV)
3) kwestionariusz osobowy,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub inne
zaświadczenie o odbytych studiach),
5) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe ( w przypadku gdy kandydat był już zatrudniony),
6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
7) inne dodatkowe o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
8) inne dokumenty wymagane przepisami prawa:
oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
(wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań podinspektora ds. księgowości budżetowej, (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia wystawionego przez lekarza medycyny pracy).
Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
W terminie do dnia 6 maja 2024r. do godz. 15.00( termin nie może być krótszy niż 10 dni od dnia opublikowania tego ogłoszenia w BIP ) wymagane dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Kłomnice, 42-270 Kłomnice, ul. Strażacka 20, pokój 103, w zaklejonej kopercie z napisem:„ Nabór na stanowisko podinspektor do spraw księgowości budżetowej” lub wysłać listem poleconym na adres Urzędu Gminy Kłomnice (decyduje data wpływu przesyłki do Urzędu).
Inne informacje:
a) Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
b) Wymagane dokumenty konkursowe: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone klauzulą:
„Oświadczenie,
zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz innych załączonych dokumentach dla potrzeb aktualnej rekrutacji.