zachmurzenie duże
-1°
-1°
poniedziałek
Reklama
Jest praca w Urzędzie Gminy Kłomnice
14 lutego 2025 r. | 12:12
2

Wójt Gminy Kłomnice poszukuje pracownika. Został ogłoszony nabór na stanowisko podinspektora ds. drogownictwa w Urzędzie Gminy w Kłomnicach.

Dokumenty należy złożyć do 18 lutego.

Ogłoszenie poniżej.

PAWEŁ GĄSIORSKI

ogłoszenie:

Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Kłomnice,
42-270 Kłomnice, ul. Strażacka 20.
Określenie stanowiska: do spraw drogownictwa - w wymiarze 1 etatu.
Określenie wymagań:
1) Zakres wymagań niezbędnych:
a) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz.1135 z późn.zm.),
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na wymienionym stanowisku;
e) znajomość regulacji prawnych w obszarze ustawy o drogach publicznych, ustawy o funduszu sołeckim, kodeks postępowania administracyjnego (w zakresie wydawania decyzji administracyjnych), ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o finansach publicznych,
f) wykształcenie wyższe,
g) rzetelność i terminowość, dobra organizacja pracy własnej,
h) komunikatywność, sumienność, dokładność,
i) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
j) dobra znajomość obsługi komputera w szczególności w zakresie oprogramowania biurowego oraz programów niezbędnych do obsługi budżetu gminy,
k) nieposzlakowana opinia.
2) Zakres wymagań preferowanych:
a) preferowane wykształcenie wyższe związane ze specjalizacjami: administracja, drogownictwo lub inne pokrewne,
b) preferowane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
c) ukończone kursy, szkolenia
d) umiejętność interpretacji przepisów prawa
e) zdolność analitycznego myślenia
Zakres podstawowych obowiązków:
a) prowadzenie spraw związanych z remontem i utrzymaniem dróg, przepustów, mostów i placów oraz z organizacją ruchu drogowego,
b) ustalanie harmonogramu robót na drogach gminnych zgodnie z uchwałą budżetową gminy, nadzór nad jego realizacją,
c) współpraca z zarządcami dróg powiatowych i drogi krajowej w zakresie modernizacji, remontów i oznakowań tych dróg,
d) wydawanie zezwoleń na umieszczenie w pasie drogowym obiektów nie związanych z funkcjonowaniem dróg,
e) prowadzenie numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, przepustów oraz rejestru numerów nadanych drogom i obiektom mostowym,
f) ewidencja oznakowań gminnych dróg publicznych i gminnych dróg wewnętrznych oraz ich bieżąca ocena,
g) zbieranie i opiniowanie wniosków dotyczących rozkładu jazdy autobusów i pociągów,
h) wydawanie zgody na korzystanie z przystanków,
i) współdziałanie w organizowaniu prac przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych i drogi krajowej oraz organizacja zimowego utrzymania dróg gminnych,
j) wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego,
k) przygotowanie infrastruktury drogowej dla potrzeb obronnych oraz wykonywania zadań na rzecz obronności kraju,
l) nadzór nad wydatkami sołeckimi w zakresie drogownictwa,
m) opiniowanie budowy ogrodzeń od strony dróg gminnych
n) wydawanie innych zgód, opinii i uzgodnień wymaganych przepisami ustawy o drogach publicznych.
o) organizacja gminnego transportu publicznego.
p) udział w naradach koordynacyjnych organizowanych przez starostę w sprawie sytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu w pasach drogowych na terenie gminy.
q) wyliczanie i przekazywanie sołtysom informacji o wysokości funduszu sołeckiego, przypadającego na sołectwo,
r) weryfikacja wniosków zawierających listę zadań do realizacji w ramach funduszu sołeckiego wraz z oszacowaniem kosztów składanych do Wójta
o przyznanie środków z funduszu sołeckiego, uchwalonych na zebraniach wiejskich,
s) współpraca z sołtysami na etapie realizacji wniosków oraz końcowe rozliczenie zadania realizowanego w ramach funduszu sołeckiego,

Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy obowiązującym pracowników samorządowych.
Przewiduje się możliwość zawarcia umowy o pracę na czas określony, a następnie jej przedłużenie lub zawarcie umowy na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.
Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) pełny wymiar czasu pracy, zgodnie z rozkładem czasu pracy obowiązującym w Urzędzie,
2) praca na stanowisku urzędniczym,
3) praca w siedzibie Urzędu Gminy Kłomnice.
Informacja, o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych:
W miesiącu styczniu 2025 r. poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV)
3) kwestionariusz osobowy,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub inne
zaświadczenie o odbytych studiach),
5) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe ( w przypadku gdy kandydat był już zatrudniony),
6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
7) inne dodatkowe o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
8) inne dokumenty wymagane przepisami prawa:
oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
(wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań na stanowisku, (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia wystawionego przez lekarza medycyny pracy).
Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
W terminie do dnia 18 lutego 2025r. do godz. 15.00 wymagane dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Kłomnice, 42-270 Kłomnice, ul. Strażacka 20, pokój 103,  w zaklejonej kopercie z napisem: „Nabór na stanowisko podinspektora do spraw drogownictwa” lub wysłać listem poleconym na adres Urzędu Gminy Kłomnice (decyduje data wpływu przesyłki do Urzędu).



2 odpowiedzi na “Jest praca w Urzędzie Gminy Kłomnice”

  1. Agata pisze:

    Następny konkurs ustawiony.Podobno już tą osoba jest na tym stanowisku i pod nią ustawia się konkurs.To jakiś myśliwy wójta kolega.

    • Lato pisze:

      To dokładnie jak wcześniej z kierownikiem referatu inwestycji … Koleżanka wójta zatrudniona po wcześniejszej kilkumiesięcznej pracy wprowadzającej na przyszłym stanowisku i chyba bez stażu urzędniczego. A w naborze na stanowisko Animatora Lokalnego Ośrodka Wiedzy i Edukacji w ramach projektu „LOWE – Lokalny Ośrodek Wiedzy i Edukacji w Kłomnicach” za pierwszym razem zgłosiła się chyba niewłaściwa osoba, gdyż znaleziono jakieś braki formalne. W nowym konkursie zgłosi się pewnie właściwa osoba z grupy “swoich, znajomych królika”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *